YouTube přinesl reakce u živých vysílání a automatizaci reklam

David Groh
Publikoval: David Groh
4 minut čtení
Reklamní systém Google Ads zjednodušuje vytváření publik
DIGIZÍN - Digitální magazín, vzdělávání, služby

YouTube oznamuje několik aktualizací pro tvůrce obsahu, včetně zavedení reakcí diváků na živé vysílání, nové nástroje pro správu streamů, vylepšené statistiky a další. YouTube tak spouští živé reakce, čímž zvyšuje zapojení komunity během živých přenosů. Tvůrci získávají také statistiky publika pomocí karet formátů, které umožňují informovaná rozhodnutí o dalším druhu obsahu. Správa živých přenosů se také nově zlepšuje díky automatizaci reklam a novému ovládacímu panelu pro živé přenosy.

Nová funkce „Reakce u živých přenosů“ na YouTube.

Reakce na živé přenosy – Po úspěchu experimentu v YouTube s reakcemi u dlouhých videích zavádí YouTube reakce také u živých vysíláních a přenosech.

YouTube zjistil, že pokud umožní divákům reagovat a sledovat reakce ostatních během konkrétních okamžiků, podpoří tak komunitu a zaujetí lidí. Diváci sledující YouTube stream mohou reagovat v reálném čase výběrem z různých přednastavených reakcí. Přestože tvůrci a diváci uvidí reakce, samotní uživatelé, kteří vyšlou danou reakci, zůstanou v anonymitě.

Kanály používané pro živé vysílání budou mít reakce ve výchozím nastavení povoleny, ale autoři a tvůrci videoobsahu mohou tuto funkci deaktivovat prostřednictvím kontrolní místnosti pro živé přenosy.

Nové funkce YouTube pro lepší správu živých přenosů.

Dvě nové funkce pomohou tvůrcům efektivněji spravovat vysílané živé přenosy. První funkcí je automatizace reklam, která umožňuje YouTube určit nejvhodnější chvilku pro vložení reklamy do videa během samotného streamu. Tato funkce je volitelná a tvůrci se tak mohou sami rozhodnout o způsobu vkládání reklamy uprostřed videa.

Druhou funkcí je ovládací panel pro živá vysílání, který poskytuje statistiky streamu a možnosti zobrazování reklam na menším zobrazovacím prostoru. Tvůrci mohou k tomuto panelu přistupovat kliknutím na vyskakovací okno v kontrolní místnosti pro živé vysílání a vložením trvalé URL adresy tak, aby se ovládací panel živého vysílání ukotvil v kodéru třetí strany. To slouží pro živá vysílání mimo samotný YouTube.

Vylepšené přehledy zájmů publika s kartou „Nejlepší formáty“

YouTube nově zavádí reakce u živých vysílání, automatizaci reklam pro živé přenosy na své platformě a další novinky.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

YouTube zahajuje zkušební verzi nové karty v administraci vysílání, která zobrazuje nejlepší formáty sledované jeho sledujícími na zcela jiných kanálech. Tvůrcům tak chtějí pomoct informovaně se rozhodovat o formátech, které mají publikovat nebo s nimi experimentovat.

Karta obsahuje údaje o typu videí, která vaši diváci sledovali jinde, rozdělená podle videí, krátkých filmů a živých přenosů. Předtím YouTube Analytics neposkytovala autorům metriky sledující aktivitu jejich publika na zcela jiných kanálech.

Video příspěvky zobrazitelné na tabletech se systémem Android.

Tvůrci nyní mohou vytvářet příspěvky na tabletech a YouTube experimentuje se zpřístupněním příspěvků přímo na tabletech Android. Plány jsou také na zavedení této funkce do iPadů v nadcházejících měsících, což odpovídá získaným požadavkům od tvůrců i diváků.

Dnes zmíněné aktualizace poskytují nové způsoby, jak zaujmout publikum, získat přehledy o jejich preferencích a zefektivnit zážitek z vašeho živého vysílání. Být informován o těchto změnách a přizpůsobovat vaše obsahové strategie je zásadní pro další růst a úspěch vašeho projektu na YouTube.

David Groh - DIGIZÍN
Publikoval: David Groh Provozovatel DIGIZÍN
Jsem na sítích
Publikuju online kurzy, články, podcasty, videa a rozhovory - o podnikání, online marketingu, komunikaci a prodeji. Přináším lidem své znalosti, zkušenosti, ověřené a praktické informace! Takové informace, které jdou do detailu a skutečně pomáhají! Protože online nástroje, online marketing a digitální aplikace přináší nečekané příležitosti!