Jak správně navrhnout firemní logo, aby budovalo vaši firemní identitu?
Navrhování a budování firemní identity jsou klíčové prvky nejen úspěšného podnikání, ale jakéhokoliv projektu. Firemní logo, jako součást firemní identity, je vizuální značkou vaší…
Jak využít marketingový model AIDA u malých internetových stránek?
Co je to AIDA marketing, neboli AIDA marketingová strategie? AIDA je zkratka pro čtyři fáze nákupního procesu zákazníka: Pozornost (Attention), Zájem (Interest), Přání (Desire),…
Co nám dnes řekla umělá inteligence ChatGPT-4 na náš dotaz: Jak si mám sám udělat analýzu klíčových slov?
Dnes trochu na odlehčení a pobavení... Nedalo mi to a chtěl jsem si ověřit, zda nová verze chatovacího nástroje ChatGPT-4 s umělou inteligencí AI…
Jak se připravit na pracovní pohovor a získat vaše vysněné pracovní místo?
Připravovat se na pracovní pohovor je důležitý krok při hledání zaměstnání. Pracovní pohovor je proces, kdy se uchazeč setkává se zaměstnavatelem nebo s jeho…
Reklamní systém Google Ads zjednodušuje vytváření publik využíváním nástroje pro tvorbu publika z Google Analytics 4.
Google představil novou funkci, která usnadní vytváření a aktivaci publik v kampaních v Google Ads. Díky této nové aktualizaci máte přístup k nástroji pro…
Co přinese umělá inteligence AI do oboru tvorby textového obsahu a copywritingu?
Umělá inteligence (AI) může mít v oblasti tvorby textového obsahu a copywritingu značný dopad. Zde jsou některé příklady, jaké zlepšení a změny může AI…
Spolupracujte s lidmi na síti LinkedIn pomocí článků řízených umělou inteligencí.
Nová funkce článků pro spolupráci na síti LinkedIn využívá výzvy založené na umělé inteligenci. Tyto výzvy mají povzbudit uživatele ke sdílení znalostí a postřehů.…
Jak vytvořit komplexní rámec pro obsahovou strategii?
Máte rámec pro svou obsahovou strategii? Podívejte se, proč byste ho měli mít a jak ho rozvíjet. Jinak řečeno, máte svůj strategický plán zpracovaný…
SEO nebo PPC? SEO spolu s PPC? Jaký je nejlepší scénář a koncept? Doporučuji spojit obojí dohromady pro lepší návratnost investic.
Máte platit reklamu ve vyhledávání nebo pracovat na optimalizaci pro vyhledávače? Může být jedno bez druhého? Navrhujete snad, abyste při vašem podnikání investovali do…
Jsi OSVČ nebo freelancer? A víš, jak nastavit dlouhodobou a úspěšnou spolupráci s klienty?
Dlouhodobá spolupráce s klienty není vždy snadná a neběží vždy na růžových obláčcích a v ideálních parametrech. Každý klient, firma a projekt je o…
Google Ads přidává nové funkce reklamy pro Performance Max kampaně.
Na začátek si pojďme připomenout, co jsou Performance Max kampaně v Google Ads. Maximálně výkonné kampaně (Performance Max) jsou typem kampaní založeným na cílech.…
Co je to copywriting? Je to tvorba vysoce kvalitního a konvertujícího textového obsahu pro definované účely.
Možná jste slyšeli mluvit digitální kouče, mentory, obchodníky a podnikatele o důležitosti copywritingu. Ale pokud jste tento termín nikdy neslyšeli, pravděpodobně vás zajímá, co…
Měkké dovednosti nabývají na důležitosti! Tvrdé dovednosti jim sekundují. Velký přehled pro rok 2023.
LinkedIn zveřejnil výroční zprávu o měkkých a tvrdých dovednostech, které budou žádané v roce 2023. Tento přehled vznikl na základě údajů shromážděných z pracovních…
Máte, kromě práce, čas i na vaše zdraví? Nordic walking je skvělou volbou.
Kromě vzdělávání o podnikání, marketingu, různých strategiích a podobně, je důležité držet krok i s informacemi o zdravém životním stylu. Proto pravidelně informujeme o…
Kam nahrát podcast? Vyzkoušejte Anchor.fm od Spotify.
Při hodnocení jednotlivých podcastových platforem se dnes podíváme na aplikaci, která je vhodná pro začínající tvůrce podcastu. Jedná se o aplikaci, kam můžete podcasty…