Co je to copywriting? Je to tvorba vysoce kvalitního a konvertujícího textového obsahu pro definované účely.
Možná jste slyšeli mluvit digitální kouče, mentory, obchodníky a podnikatele o důležitosti copywritingu. Ale pokud jste tento termín nikdy neslyšeli, pravděpodobně vás zajímá, co…
Doporučené postupy optimalizace obrázků na webových stránkách pro lepší výsledky ve vyhledávání Google a Seznam.
Obrázky představují způsob, jak vizuálně vyhledávat a objevovat informace na internetu. Ve vyhledávání Google a Seznam k tomu slouží celé sekce s obrázky. Proto…
Google Firemní profil – moje firma na Google. Průvodce firemním profilem Google.
Google Firemní profil nebo také dříve označované jako "Google moje firma" - to je častý výraz, na který se ptá řada podnikatelů. A často…
Jak přidat internetové stránky do vyhledávače Google, Seznam a Bing?
Přidání internetové stránky do vyhledávače je poměrně lehký úkon. Není to žádná raketová věda. Zvládne to každý čtenář dnešního příspěvku. Tím můžeme také odpovědět…
Co je to hashtag # a jak jej používat? Ukažme si, jak fungují hashtagy na sociálních sítích.
Ať už jste na Twitteru, Instagramu, Facebooku nebo jiných sociálních médiích a sítích, jednoduše nemůžete uniknout všudypřítomnému #hashtagu. Ale co to vlastně hashtag je?…
Technické SEO – co znamená tento pojem? A proč je důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače?
SEO je dlouhodobá a řízená aktivita, skládající se z desítek až stovek úkonů, které mají za cíl přivádět dostatečnou návštěvnost lidí z vyhledávačů, kteří…
CMS – Content Management System – jak vybrat redakční systém pro správu obsahu?
Objevte s námi, proč je redakční systém pro správu obsahu (CMS) důležitý a jak vám může zásadním způsobem pomoci vytvářet, spravovat, aktualizovat a udržovat…
Co je to konverze na webu? Aneb, maximalizujte splněné cíle – konverze na vašich stránkách, například pomocí správné výzvy k akci.
Každý provozovatel webu (eshopu) si přeje, aby lidé, kteří navštíví internetové stránky (eshop) udělali předem definované akce, úkony a splnili tím konkrétní cíle, tzv.…
Optimalizace pro vyhledávače – SEO – co znamená tento pojem? A jak vám SEO pomáhá?
Klienti a partneři se nás ptají, co přesně znamená SEO - Optimalizace pro vyhledávače. Co si mohou pod tímto pojmem představit. A také se…
Co je to PPC reklama – Pay Per Click reklama?
V našem přehledném průvodci světem online marketingu se dnes podíváme na pojem PPC reklama. Zjistíme tak, o jaký koncept internetové reklamy se jedná a…
Co je to vlog? Proč je vlogování tak populární forma online komunikace?
Tvorba úspěšných vlogů a vlogování samotné je v dnešní době poměrně úspěšnou částí komunikace v online světě a neodmyslitelnou součástí online marketingu a PR.…
SERP – stránka s výsledky ve vyhledávači. Co všechno byste o ní měli vědět?
SERP je anglická zkratka Search Engine Result Page. V překladu to znamená „Stránka výsledků vyhledávače“. Je to stránka, kterou uvidíte po provedení vyhledávání na…
Co je to internetový vyhledávač a jak vlastně vyhledávače fungují?
V dnešním příspěvku se podíváme ve zkratce na to, co je to internetový vyhledávač, jak vznikly vyhledávače, jaký byl jejich vývoj v průběhu času…
Co je to vstupní stránka – přistávací stránka – landing page? A proč je pro vás důležitá?
Vstupní (přistávací) stránka, tzv. landing page, není ani úvodní, ani domovská, ani hlavní stránka webu. To je nutné si uvědomit. Vstupní stránka webu nebo…
Jak začít spolupracovat s marketingovou agenturou, freelancerem, externím dodavatelem?
Většina firem a podnikatelů se přirozeným vývojem dostane do situace, kdy potřebují najít nezávislé spolupracovníky nebo externí společnosti pro outsourcing a předání aktivit spojených…