Naše e-commerce scéna patří suverénně mezi ty nejsilnější v regionu. Na necelých 11 milionů obyvatel připadá více než 50 tisíc e-shopů. Téměř 2 tisíce z nich pak při jeho provozu spoléhají na e-shopovou platformu Upgates, která jim svými službami každodenně zjednodušuje život. Vlastní e-shop tak může mít téměř každý.
Jde jak o drobné prodejce, pro které je e-shop jen vedlejším přivýdělkem, tak i o velké internetové společnosti se stamilionovými obraty. Jejich řady můžete ihned rozšířit i vy.
Společnost Upgates s online byznysem pomáhá již 20 let!

Založit si vlastní e-shop je jednodušší, než by se na první pohled mohlo zdát. Možné to je především díky pronajímatelným systémům. Ty umožňují založení vlastního online byznysu v řádu minut. Prázdný e-shop pak už jen stačí naplnit produkty, opatřit texty, přizpůsobit jeho grafiku a nastavit nezbytnosti, jako je doprava a platba.
A právě tento trend se společnosti EVici webdesign, který za platformou Upgates stojí, podařilo vycítit. Od roku 2003 se totiž zabývala zakázkovou tvorbou webových stránek a internetových obchodů.
V roce 2010 ale nastal zlom. Tehdy se totiž začaly na globálním trhu více prosazovat pronajímatelné platformy. Do té doby představoval standardní postup finančně a časově náročný a přitom neflexibilní vývoj e-shopu na míru.
Po celých 13 let své existence Upgates vynikal a nadále se zlepšuje s jasným cílem – nabídnout svým klientům pokročilou platformu, která jejich podnikání nebude omezovat v růstu. Za tu dobu získal Upgates vývojový náskok, který jeho konkurenti zatím jen marně dohánějí.
Unikátní design, multijazyčnost i pokročilé funkce v ceně.

Zvláště kvůli vysoké konkurenci ve většině segmentů, není v dnešní době podnikání na internetu nic jednoduchého. Úspěch vyžaduje průbojnost, dobré nápady a mnohy popravdě i trochu štěstí. Rozhodně ale jde o něco, co se vyplatí alespoň vyzkoušet. Upgates dává svým klientům k dispozici všechny nástroje potřebné k tomu, aby se v e-commerce džungli neztratili, ale naopak vynikli. S tím pomáhají především tři základní nástroje.
Tím prvním je zapamatovatelný design e-shopu. U standardních e-shopových řešení se klient musí spolehnout na výběr několika základních šablon. Poté, co si vybere tu podle sebe nejvhodnější, srazí se jeho možnosti maximálně na pár základních voleb, jako je změna barev či písma. To ale k vystoupení z početného zástupu konkurentů rozhodně nestačí. Výsledek je pak takový, že obrovská část českých e-shopů vypadá velice zaměnitelně. Zaujmutí stále náročnějšího zákazníka se pak stává pracnější.
Proto Upgates svým klientům nabízí nástroje, jejichž prostřednictvím si mohou vytvořit skutečně unikátní vlastní e-shop. Tato možnost je v rámci pronajímatelných platforem nevídaná. U Upgates si totiž e-shopař může skrze grafický konfigurátor Designer proměnit základní šablony k nepoznání a tím vytvořit vlastní design e-shopu. Profesionálové pak mohou pokračovat ještě dál a vstupit do systému, ve kterém už jediná omezení představují znalosti kódování a fantazie.
Další neocenitelnou předností je důraz na multijazyčnost. Tento krkolomný pojem zjednodušeně znamená možnost prodávat zboží do zahraničí. Právě mimo domovskou zemi se totiž často skrývá skutečný růstový potenciál. Upgates je od svého počátku vyvíjen s důrazem na mezinárodní prodej. E-shopař může prostřednictvím e-shopového systému Upgates provozovat pod jednou střechou různé jazykové mutace. Prodej je tak z pohledu zákazníka zcela oddělený, ale zároveň stále v rámci jednoho systému, což usnadňuje správu a nutnou administrativu.
Plnohodnotná lokalizace e-shopu totiž nekončí u kvalitního překladu produktů a článků. Musí obsahovat také veškerou lokalizaci, jakou je doprava, včetně zpětné logistiky, daňová specifika, právní náležitosti a podobně.
Poslední nezbytnou ingrediencí je dostatečná nabídka pokročilých funkcí, které e-shopu umožní růst, zaujmout zákazníky a pohodlně spravovat svůj internetový obchod. Právě kvůli maximálnímu zpřístupnění funkcí potřebných pro úspěšný online prodej, sází Upgates na jednoduchou cenovou politiku, kdy všechny funkce jsou automatickou součástí všech tarifů.
Jde o funkce jako je sledování opuštěných košíků, akce typu 2+1, dárek k produktu, hodnocení produktů a další nástroje, které e-shopu pomáhají v růstu. Potíž je v tom, že standardní platformy tyto rozšiřující funkce zpoplatňují. E-shopař tak u Upgates nemusí řešit dilema, zda cena za rozšiřující funkce vyváží její přínosy. U Upgates je vše v ceně předplatného.
Díky pravidelným aktualizacím odpadnou starosti.

Pronajímatelné e-shopy se především v poslední dekádě staly nejpopulárnější volbou pro založení e-shopu. Výměnou za měsíční poplatek v řádu stokorun až nízkých tisícovek zde totiž majitel e-shopu získá přístup k plnohodnotné e-shopové platformě, která prochází neustálým vývojem. Nemusí se tedy příliš starat o implementaci nových funkcí či bezpečnostních aktualizací.
To je zásadní rozdíl oproti dnes už zkostnatělému systému, kdy si majitel e-shopu musel své řešení nechat vystavět na míru, a to buďto zcela od základů, nebo prostřednictvím open-source platformy. Tento způsob tvorby e-shopu je cenově i časově náročný. Navíc nedokáže dostatečně flexibilně reagovat na změny, kterým se majitelé e-shopů musí běžně adaptovat. Jde třeba o legislativní změny, kterým se musí po vlastní ose přizpůsobit. Stejně tak si ve vlastní režii musí implementovat jakékoliv vylepšení.
Pronajímatelný e-shop všechny tyto nejčastější komplikace řeší prostřednictvím neustále se rozvíjející cloudové platformy, která prochází pravidelnými aktualizacemi, jež reagují na poslední trendy ve světě e-shopů. Stejně tak e-shopař získává přístup k ekosystému spolupracujících nástrojů a dalších e-shopařů, kteří mu mohou s dalším rozvojem svého podnikání pomoct. Více detailních informací naleznete na blogu webových stránek Upgates.cz