Spolupracujte s lidmi na síti LinkedIn pomocí článků řízených umělou inteligencí.

Nová funkce povzbuzuje lidi, aby trávili více času na LinkedIn a vytvářeli více obsahu pro LinkedIn, což by mohlo vést k větším příležitostem k vytváření sítí a propojení mezi uživateli.

David Groh
Publikoval: David Groh
DIGIZÍN - Digitální magazín, vzdělávání, služby

Nová funkce článků pro spolupráci na síti LinkedIn využívá výzvy založené na umělé inteligenci. Tyto výzvy mají povzbudit uživatele ke sdílení znalostí a postřehů.

  • Nová funkce LinkedIn, Collaborative Articles, umožňuje uživatelům sdílet znalosti a poznatky pomocí výzev od umělé inteligence AI.
  • Kolaborativní články mohou údajně generovat více příležitostí k navazování kontaktů a pomáhají vám rozvíjet vaši osobní značku na LinkedIn.
  • Přispěním ke společnému článku můžete předvést své odborné znalosti a vybudovat si svou profesionální pověst.
  • Poznámka redakce: A díky vašim znalostem, které dáte do těchto článků, budujete této síti hodnotný obsah zdarma… (je nutné říci i to B)

Pojďme ale výzvy vytvořené umělou inteligencí probrat detailněji. LinkedIn spouští články pro spolupráci. Novou funkci, která využívá výzvy založené na umělé inteligenci k povzbuzení uživatelů ke sdílení znalostí a postřehů o různých tématech.

Články založené na spolupráci mají potenciál vytvářet více příležitostí k vytváření pracovních sítí, pomoci vám vytvářet více obsahu a rozvíjet vaši značku na LinkedIn. A zde je krátký popis toho, jak takové články pro spolupráci na LinkedIn mají fungovat.

Co jsou LinkedIn články pro spolupráci připravené pomocí AI?

Co je to hashtag # a jak jej používat?
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Články pro spolupráci jsou znalostní témata publikovaná LinkedIn s postřehy a pohledy přidanými komunitou lidí – uživatelů LinkedIn. Články založené na spolupráci začínají jako spouštěče konverzace vytvořené na umělé inteligenci, vyvinuté s redakčním týmem LinkedIn.

LinkedIn bude vytvářet relevantní témata, o kterých mohou lidé psát, na základě chování uživatelů, preferencí obsahu a dalších poznatků založených na datech. Poté pomocí LinkedIn’s Skills Graph platforma spojí každý článek s relevantními členy expertů, kteří mohou přispět svými informacemi, postřehy a vstupy, anekdotami a radami na základě svých profesních zkušeností.

Výzvy k článkům se doručují jako oznámení a zvou vás, abyste se podělili o své myšlenky na různá témata. Můžete také spolupracovat na článku bez upozornění kliknutím na „přidat svůj pohled“ při čtení článku.

Proč jsou LinkedIn články o spolupráci pro obchodníky cenné?

Meta umožňuje jednotlivým značkám hledat ukradený obsah na Facebooku a Instagramu.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Články založené na spolupráci vám umožňují učit se od odborníků z oboru a mít aktuální informace o nejnovějším vývoji ve vašem oboru. Kromě toho můžete na LinkedIn předvést své odborné znalosti a vybudovat si svou profesionální pověst tím, že přispějete svými poznatky a pohledy.

Když si ostatní uživatelé přečtou společný článek, mohou zareagovat kliknutím na “Reakci”, která pomůže zobrazit obsah celé vaší síti lidí a kolegům. Přispěvatelé, kteří soustavně vytvářejí obsah, který ostatní hodnotí jako srozumitelný, mohou získat nový odznak „Nejlepší hlas komunity ve své oblasti dovedností“. To motivuje ostatní, aby přispěli svým časem a zkušenostmi do platformy. A vytvořili ji tak hodnotný obsah – zcela zdarma.

LinkedIn by mohl využít zasvěcenou reakci jako systém prověřování, pokud chce zmírnit spam, kdy se příspěvky s největším počtem reakcí objevují před ostatními. Oznámení LinkedIn však nezmiňuje, zda počet reakcí, které příspěvek obdrží, ovlivňuje viditelnost.

Shrnutí tématu AI na síti LinkedIn – a náš názor na konec

Co je to disruptivní marketing? Jak na marketingovou kampaň založenou na tomto principu?
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Umělá inteligence, chatGP, AI – to jsou nyní velká témata v oblasti online nástrojů a online marketingu. Je jen na vás, kolik jim dáte prostoru a jak je budete využívat (ne zneužívat).

Sociální sít LinkedIn do tohoto vlaku chce také nastoupit, dle informací z tohoto článku z LinkedIn blogu.

Články pro spolupráci na LinkedIn jsou cenným doplňkem pro profesionály, kteří chtějí zůstat na vrcholu nejnovějších trendů a učit se od odborníků z oboru. S touto aktualizací LinkedIn investuje do vytváření spravedlivějších způsobů, jak odemknout znalosti a porovnat poznámky s ostatními ve stejné oblasti.

Přispěním do společného článku ukazujete svou odbornost a budujete svou značku na LinkedIn.

Nová funkce povzbuzuje lidi, aby trávili více času na LinkedIn a vytvářeli více obsahu pro LinkedIn, což by mohlo vést k větším příležitostem k vytváření sítí a propojení mezi uživateli.

Můžete hodně získat při budování své osobní značky, při podpoře své osoby, jako odborníka v určité oblasti. Zaplatíte za to svým časem a prací pro LinkedIn, kdy jim tvoříte neustále dokola kvalitní obsah, za který se jinak platí velké peníze.

ZDROJ INFORMACÍ: LinkedIn Blog
David Groh - jednatel DIGIZÍN
Publikoval: David Groh Provozovatel DIGIZÍN
Jsem také na síti:
Publikuju online kurzy, články, podcasty, videa a rozhovory - o online podnikání, online marketingu, digitálních dovednostech a osobní produktivitě Přináším lidem ověřené a praktické informace! Takové informace, které skutečně pomáhají! Protože online nástroje, online marketing, automatizace a digitální aplikace přináší nečekané příležitosti!