Nová funkce článků pro spolupráci na síti LinkedIn využívá výzvy založené na umělé inteligenci. Tyto výzvy mají povzbudit uživatele ke sdílení znalostí a postřehů.
- Nová funkce LinkedIn, Collaborative Articles, umožňuje uživatelům sdílet znalosti a poznatky pomocí výzev od umělé inteligence AI.
- Kolaborativní články mohou údajně generovat více příležitostí k navazování kontaktů a pomáhají vám rozvíjet vaši osobní značku na LinkedIn.
- Přispěním ke společnému článku můžete předvést své odborné znalosti a vybudovat si svou profesionální pověst.
- Poznámka redakce: A díky vašim znalostem, které dáte do těchto článků, budujete této síti hodnotný obsah zdarma… (je nutné říci i to B)
Pojďme ale výzvy vytvořené umělou inteligencí probrat detailněji. LinkedIn spouští články pro spolupráci. Novou funkci, která využívá výzvy založené na umělé inteligenci k povzbuzení uživatelů ke sdílení znalostí a postřehů o různých tématech.
Články založené na spolupráci mají potenciál vytvářet více příležitostí k vytváření pracovních sítí, pomoci vám vytvářet více obsahu a rozvíjet vaši značku na LinkedIn. A zde je krátký popis toho, jak takové články pro spolupráci na LinkedIn mají fungovat.
Co jsou LinkedIn články pro spolupráci připravené pomocí AI?

Články pro spolupráci jsou znalostní témata publikovaná LinkedIn s postřehy a pohledy přidanými komunitou lidí – uživatelů LinkedIn. Články založené na spolupráci začínají jako spouštěče konverzace vytvořené na umělé inteligenci, vyvinuté s redakčním týmem LinkedIn.
LinkedIn bude vytvářet relevantní témata, o kterých mohou lidé psát, na základě chování uživatelů, preferencí obsahu a dalších poznatků založených na datech. Poté pomocí LinkedIn’s Skills Graph platforma spojí každý článek s relevantními členy expertů, kteří mohou přispět svými informacemi, postřehy a vstupy, anekdotami a radami na základě svých profesních zkušeností.
Výzvy k článkům se doručují jako oznámení a zvou vás, abyste se podělili o své myšlenky na různá témata. Můžete také spolupracovat na článku bez upozornění kliknutím na „přidat svůj pohled“ při čtení článku.
Proč jsou LinkedIn články o spolupráci pro obchodníky cenné?

Články založené na spolupráci vám umožňují učit se od odborníků z oboru a mít aktuální informace o nejnovějším vývoji ve vašem oboru. Kromě toho můžete na LinkedIn předvést své odborné znalosti a vybudovat si svou profesionální pověst tím, že přispějete svými poznatky a pohledy.
Když si ostatní uživatelé přečtou společný článek, mohou zareagovat kliknutím na “Reakci”, která pomůže zobrazit obsah celé vaší síti lidí a kolegům. Přispěvatelé, kteří soustavně vytvářejí obsah, který ostatní hodnotí jako srozumitelný, mohou získat nový odznak „Nejlepší hlas komunity ve své oblasti dovedností“. To motivuje ostatní, aby přispěli svým časem a zkušenostmi do platformy. A vytvořili ji tak hodnotný obsah – zcela zdarma.
LinkedIn by mohl využít zasvěcenou reakci jako systém prověřování, pokud chce zmírnit spam, kdy se příspěvky s největším počtem reakcí objevují před ostatními. Oznámení LinkedIn však nezmiňuje, zda počet reakcí, které příspěvek obdrží, ovlivňuje viditelnost.
Shrnutí tématu AI na síti LinkedIn – a náš názor na konec

Umělá inteligence, chatGP, AI – to jsou nyní velká témata v oblasti online nástrojů a online marketingu. Je jen na vás, kolik jim dáte prostoru a jak je budete využívat (ne zneužívat).
Sociální sít LinkedIn do tohoto vlaku chce také nastoupit, dle informací z tohoto článku z LinkedIn blogu.
Články pro spolupráci na LinkedIn jsou cenným doplňkem pro profesionály, kteří chtějí zůstat na vrcholu nejnovějších trendů a učit se od odborníků z oboru. S touto aktualizací LinkedIn investuje do vytváření spravedlivějších způsobů, jak odemknout znalosti a porovnat poznámky s ostatními ve stejné oblasti.
Přispěním do společného článku ukazujete svou odbornost a budujete svou značku na LinkedIn.
Nová funkce povzbuzuje lidi, aby trávili více času na LinkedIn a vytvářeli více obsahu pro LinkedIn, což by mohlo vést k větším příležitostem k vytváření sítí a propojení mezi uživateli.
Můžete hodně získat při budování své osobní značky, při podpoře své osoby, jako odborníka v určité oblasti. Zaplatíte za to svým časem a prací pro LinkedIn, kdy jim tvoříte neustále dokola kvalitní obsah, za který se jinak platí velké peníze.