Proč se vám nejde online podnikání? Možná máte příčiny někde hluboko v sobě!

Když se dostanete do situace, kdy řešíte problém v podnikání, měli byste se zamyslet nad tím, zda je ten problém čistě byznysový nebo jestli nemá vazbu na naše osobní vnímání a sebevědomí.

David Groh
Publikoval: David Groh
DIGIZÍN - Digitální magazín, vzdělávání, služby

Proč se vám nejde podnikání nebo online podnikání? Možná máte stejné problémy, které vídám u svých klientů, kterým pomáhám využívat online nástroje pro jejich podnikání. Moji klienti mají totiž často nějaké osobní problémy a bloky hluboko v sobě, které se jim promítají do jejich byznysu, podnikání a osobního růstu.

Často mi říkají, že se v oblasti podnikání zaměřují na různé byznysové strategie, marketing, různé postupy, nastavování cen a mnohé další. A že zkoušejí to, či ono, pořád někde něco studují, googlí a nic se jim nedaří uvést do praxe! A tak se nedokáží dostat nejkratší cestou z bodu A do přesně definovaného bud B.

Ukazují mi problémy, které vypadají jako podnikatelské nebo marketingové, ale ve skutečnosti jde často o problémy související s jejich sebehodnotou! Pravda je taková, že mnohé z našich problémů v podnikání mají kořeny v našem osobním životě. To se v praxi ukazuje jako klíčové a přesto se mnoho podnikatelů pořád dokola něčeho bojí a nedostatečně to reflektuje.

Strachy jsou přirozené, ale proč se lidé vyhýbají třeba vytváření krátkých videí na sociálních sítích, jako jsou třeba Instagram Reels? Nebo jiným aktivitám, kdy musí se svojí kůží do online éteru… Může to být způsobeno strachem z veřejného vystupování, nedostatečným sebevědomím nebo pocitem, že naše názory a myšlenky nikoho nezajímají.

Podobné to může být, když se bráníme vytváření vzdělávacího obsahu nebo vysvětlováním našich služeb, protože si nejsme jistí, zda máme co předat a zda to bude vůbec někoho zajímat.

Dokonce taková prkotina, jako je otázka zvyšování cen produktů nebo služeb může být pro řadu lidí komplikovaná, pokud sami sebe necení dostatečně nebo chtějí být v “uvozovkách” féroví ke svým zákazníkům. Ale kdo bude férový k vám, když vy budete neustále féroví s cenovkami?

Zamyslete se, není příčina někde ve vás?

Co je to copywriting? Je to tvorba vysoce kvalitního a konvertujícího textového obsahu
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Když se dostanete do situace, kdy řešíte problém v podnikání, měli byste se zamyslet nad tím, zda je ten problém čistě byznysový nebo jestli nemá vazbu na naše osobní vnímání a sebevědomí.

Vaše práce na osobním rozvoji a sebepoznání může být klíčem k tomu, abyste dokázali lépe řešit různé situace, abyste tak lépe překonávali výzvy. Pokud právě v oblasti vašeho podnikání čelíte určitému problému nebo se vám nedaří překonat konkrétní překážku, zkuste se zamyslet nad tím, zda je to opravdu čistě byznysový problém nebo, zda byste neměli hledat příčiny někdy hluboko v sobě.

Pokud se chystáte na cestu podnikání online nebo cestu osobního podnikatelského rozvoje, sledujte mě pro další tipy, triky, návody. Pravidelně ukazuju praktické kroky, jak se postavit vlastním výzvám a dosáhnout úspěchu nejen v podnikání, ale často také ve vašem osobním životě.

David Groh - jednatel DIGIZÍN
Publikoval: David Groh Provozovatel DIGIZÍN
Jsem také na síti:
Publikuju online kurzy, články, podcasty, videa a rozhovory - o online podnikání, online marketingu, digitálních dovednostech a osobní produktivitě Přináším lidem ověřené a praktické informace! Takové informace, které skutečně pomáhají! Protože online nástroje, online marketing, automatizace a digitální aplikace přináší nečekané příležitosti!