DIGIZÍN

Digitální magazín, moderní vzdělávání, marketingové služby

  • Magazín
    • Podnikání, Byznys
    • Osobní rozvoj
    • SEO, PPC, Data
    • Obsahový marketing
    • Sociální sítě
  • Vzdělávání
  • Služby
  • Kontakt
Nepřehlédněte Načíst další články
Nejnovější příspěvky
Jak správně navrhnout firemní logo, aby budovalo vaši firemní identitu?
Jak správně navrhnout firemní logo, aby budovalo vaši firemní identitu?
Podnikání, Byznys
Doporučené postupy pro optimalizaci obrázků ve vyhledávání Google.
Jak využít marketingový model AIDA u malých internetových stránek?
Obsahový marketing
Co nám dnes řekl ChatGPT na náš dotaz?
Co nám dnes řekla umělá inteligence ChatGPT-4 na náš dotaz: Jak si mám sám udělat analýzu klíčových slov?
SEO, PPC, Data
Chcete vydělávat lepší peníze, ale bojíte se říct si o vyšší mzdu?
Jak se připravit na pracovní pohovor a získat vaše vysněné pracovní místo?
Osobní rozvoj
Reklamní systém Google Ads zjednodušuje vytváření publik
Reklamní systém Google Ads zjednodušuje vytváření publik využíváním nástroje pro tvorbu publika z Google Analytics 4.
SEO, PPC, Data

DIGIZÍN

Digitální magazín, moderní vzdělávání, marketingové služby

Digitální magazín, vzdělávání, služby
  • Magazín
    • Podnikání, Byznys
    • Osobní rozvoj
    • SEO, PPC, Data
    • Obsahový marketing
    • Sociální sítě
  • Vzdělávání
  • Služby
  • Kontakt

Úvod — Služby

Inzerce, Reklama, Sponzorovaný příspěvek

Služby našeho digitálního magazínu vám dávají jedinečnou možnost informovat širokou i odbornou veřejnost o vašem příběhu, projektu, podnikání, službách a produktech. Oslovte širokou veřejnost - lidi, kteří právě hledají to, čím se zabýváte. Oslovte také odbornou veřejnost navštěvující náš magazín, například majitele firem, manažery, marketéry, freelancery, zakladatele startupů.

David Groh
Aktualizováno 05.02.2023
David Groh Publikováno 5. 1. 2023
4 minut čtení
Sdílej

DIGIZÍN.cz je projekt zaměřený na online byznys a marketing. Publikujeme odborný magazín, organizujeme vzdělávání a přinášíme lidem služby digitálního marketingu. Součástí DIGIZÍN.cz je odborný magazín s vysokou návštěvností lidí, kteří hledají ověřené informace, inspiraci a vzdělávání.

Přímo na magazínu můžete využít služby Inzerce, Reklama, Sponzorovaný příspěvek. Můžete tak dát o sobě vědět odborné i široké veřejnosti.

Oslovte například majitele firem, manažery, marketéry, provozovatelé eshopů, freelancery, zakladatele startupů.

Oslovte i širokou veřejnost a obyčejné lidi, kteří právě hledají to, čím se zabýváte nebo chtějí vědět, čím jste si sami prošli ve svém podnikání a osobním růstu.

————————————————————

Sponzorovaný příspěvek (PR)

SEO – Optimalizace pro vyhledávače
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Prostřednictvím exkluzivního PR článku v našem magazínu představíme váš projekt a firmu čtenářům v nativní formě – profesionálně zpracovaným článkem. Tato forma je účinnější než klasická reklama nebo inzerce. A co zakoupením PR článku u nás získáte?

Varianta A – cena: 12 000 Kč

  • Námi vytvořený originální článek o vašem byznysu, startupu, firmě nebo produktu, napsaný na základě vašich vstupů se zachováním všech odborných postupů copywritingu.
  • Článek je na webu zveřejněn trvale, včetně až 3 kvalitních zpětných odkazů, vedoucích z daného článku na vaše internetové stránky / e-shop.
  • Délka článku je garantována v rozmezí 3-6 normostran, dle dodaných podkladů a informací.
  • Garantujeme extra zvýraznění článku na úvodní stránce DIGIZÍN.

Varianta B – cena: 6 000 Kč

  • Vámi zapsaný originální článek (bez duplicit z jiných webů) o vašem byznysu, startupu, firmě, příběhu nebo produktu.
  • Po uhrazení částky dojde v naší redakci k odbornému posouzení a schválení článku, z pohledu vhodnosti a bezpečnosti obsahu. Dále kontrolujeme možnou duplicitu – přijímáme pouze originální obsah. Redakce si vyhrazuje článek odmítnout a vrátit uhrazené finance.
  • Článek je na webu zveřejněn trvale, včetně až 3 kvalitních zpětných odkazů z daného článku k vám, na vaše internetové stránky / e-shop.
  • Požadovaná délka článku je v rozmezí 2-6 normostran.
  • Garantujeme extra zvýraznění článku na úvodní stránce DIGIZÍN.

————————————————————

Etický kodex pro úspěšnou vzájemnou spolupráci

Spolupráce s DIGIZÍN.cz
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Jelikož je pro nás na prvním místě důvěra našich čtenářů, klientů, obchodních partnerů a kvalita všech našich služeb, řídíme se při výběru inzerentů a při spolupráci s nimi následujícím etickým kodexem:

  • Inzerenty pečlivě vybíráme. Vyhrazujeme si právo jejich zájem o inzerci odmítnout nebo přerušit v případě nedodržení pravidel spolupráce.
  • Veškerou inzerci a jakýkoliv další inzerentem placený obsah označujeme příslušným štítkem „Sponzorováno“.
  • Obsah, který společně s inzerenty tvoříme, musí být pro čtenáře, posluchače a diváky praktický s vysokou užitnou hodnotou.
  • V případě, že nás a naše publikum uvede inzerent záměrně v omyl, něco podstatného nám zatají nebo nám bude lhát, neprodleně spolupráci ukončíme a věc veřejně uvedeme na pravou míru.

Chceme být fér, vůči všem inzerentům, ale i těm, co nás sledují jako návštěvníci digitálního magazínu DIGIZÍN. Pokud jste s námi na stejné vlně, kontaktujte nás a pojďme společně vytvořit dlouhodobou a férovou spolupráci, která bude pro obě strany přínosná.

Kontaktujte nás. Společně dokážeme velké věci.

Zaujal vás tento příspěvek a chtěli byste dodatečné informace, konzultaci nebo pomoc? Spojte se s námi na telefonu 737 444 661, emailem info@digizin.cz nebo využijte naši kontaktní stránku.

David Groh - DIGIZÍN - Digitální magazín a služby
Publikoval David Groh Jednatel
Kde mě můžete ještě najít:
Provozovatel internetového projektu DIGIZÍN. Jako redaktor vytváří obsah digitálního magazínu. Jako konzultant pomáhá klientům v oblasti online podnikání, online marketingu, SEO, SEM a copywritingu. David je také milovníkem dobrého jídla, moderních gadgetů, marketingu, zdravého životního stylu, sportu, fitness a cestování.

Jak správně navrhnout firemní logo, aby budovalo vaši firemní identitu?

Navrhování a budování firemní identity jsou klíčové prvky nejen úspěšného podnikání, ale jakéhokoliv projektu. Firemní logo, jako součást firemní identity, je vizuální…

Jak využít marketingový model AIDA u malých internetových stránek?

Co je to AIDA marketing, neboli AIDA marketingová strategie? AIDA je zkratka pro čtyři fáze nákupního procesu zákazníka: Pozornost (Attention), Zájem (Interest),…

Co nám dnes řekla umělá inteligence ChatGPT-4 na náš dotaz: Jak si mám sám udělat analýzu klíčových slov?

Dnes trochu na odlehčení a pobavení... Nedalo mi to a chtěl jsem si ověřit, zda nová verze chatovacího nástroje ChatGPT-4 s umělou…

Jak se připravit na pracovní pohovor a získat vaše vysněné pracovní místo?

Připravovat se na pracovní pohovor je důležitý krok při hledání zaměstnání. Pracovní pohovor je proces, kdy se uchazeč setkává se zaměstnavatelem nebo…

Mohlo by vás zajímat

Optimalizace pro vyhledávače – komplexní SEO správa internetových stránek a eshopů.

Služba – Optimalizace pro vyhledávače – Komplexní SEO správa internetových stránek a eshopů.

16 minut čtení
David Groh
737 444 661
info@digizin.cz

DIGIZÍN - Články, podcasty, videa, rozhovory, recenze, webináře, školení, e-vzdělávání, služby digitálního marketingu

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?