Optimalizace pro vyhledávače SEO – vysvětlení pojmu, postupu a přínosu pro vaše podnikání a marketing

SEO - Optimalizace pro vyhledávače a SEO správa internetových stránek je velmi důležitá aktivita pro každého provozovatele webu nebo eshopu. Dnes si detailně popíšeme, co znamená pojem SEO - Optimalizace pro vyhledávače. V našem případě České republiky, optimalizační techniky pro vyhledávače Google, Seznam a Bing.

David Groh
Publikoval: David Groh
DIGIZÍN - Digitální magazín, vzdělávání, služby

SEO – Optimalizace pro vyhledávače a komplexní SEO správa internetových stránek a eshopů přináší excelentní výsledky, pokud se dělá správně, systematicky a poctivě. Výsledkem takové aktivity je vysoká a dlouhodobá (organická – přirozená) návštěvnost lidí, potencionálních klientů a zákazníků na internetových stránkách a eshopech.

Naši klienti a partneři se nás často ptají, co přesně znamená SEO – Optimalizace pro vyhledávače. Co si mohou pod tímto pojmem představit? A také se obvykle ptají, zda tuto dlouhodobou a promyšlenou marketingovou aktivitu využijí i pro vlastní internetové stránky nebo vlastní internetový obchod.

Často jím odpovím v tomto duchu: Kdo je vidět na internetu, na správném místě, ve správný čas, ten získá relevantního zákazníka! U akvizice nových návštěvníků, zákazníků a klientů, je to správné místo vyhledávač. Buďte ve výsledcích vyhledávání v Google, Seznam a Bing vidět právě vy! A to ve chvíli, kdy lidé, kteří vás třeba ani neznají, svými dotazy hledají služby a výrobky, kterými se zabýváte. Buďte o krok před vaší konkurencí, díky správně dělané optimalizaci pro vyhledávače.

Definice pojmu Optimalizace pro vyhledávače – SEO

Optimalizace pro vyhledávače – komplexní SEO správa internetových stránek a eshopů.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Zdrojů návštěvnosti, odkud k vám mohou lidé přijít, je dnes mnoho. Avšak zcela zásadním a nejdůležitějším zdrojem kvalitních a relevantních návštěv téměř pro všechny obory podnikání jsou v dnešní době vyhledávače – Seznam, Google, Bing.

Co znamená SEO? SEO je zkratka z anglického – Search Engine Optimization. Optimalizace pro vyhledávače se skládá z desítek až stovek aktivit. Proto zopakuji, že SEO je dlouhodobý (nekončící) proces vylepšování vašeho webu, e-shopu, za účelem zvýšení jeho viditelnosti ve chvíli, kdy lidé hledají v internetových vyhledávačích produkty a služby související s vaší činností, kterou prezentujete.

A co tedy máte udělat, aby na vaše stránky chodilo více lidí z vyhledávačů? Budete muset dělat správné dlouhodobé aktivity, které situaci změní a vy budete na předních místech ve vyhledávání. A tyto aktivity pojmenováváme právě Optimalizace pro vyhledávače – SEO.

Čím lepší je viditelnost vašich stránek ve výsledcích vyhledávání, tím je pravděpodobnější, že získáte pozornost a návštěvníky na váš web. Protože organické (přirozené) vyhledávání je nejlepším způsobem, jak vás mohou lidé objevovat a přistupovat k vašemu online obsahu. Kvalitní SEO strategie je nezbytná pro zlepšení kvality a kvantity návštěvnosti webu.

Pokud tuto optimalizaci uděláte dobře, bude to znamenat, že k vám budou chodit návštěvníci zajímající se o vaše služby a produkty a vaše stránky budou odpovědí na jejich dotazy. Proto jsou takoví návštěvníci velmi cení – hledají to, čím se právě vy zabýváte.

Jak fungují internetové vyhledávače?

Jak využít AIDA marketingový model v praxi u malých internetových stránek?
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Vyhledávače, jako jsou Seznam, Google a Bing používají tzv. roboty k procházení webových stránek. Tito roboti přechází z webu na web, shromažďují detailní informace o konkrétních stránkách a tyto informace vkládání do svého indexu. Tomu říkáme indexace webových stránek.

Představte si index jako obří knihovnu, kde si knihovník (člověk s dotazem) může vytáhnout jakoukoliv knihu (webovou stránku), aby pomohla objasnit přesně to, co v tu chvíli hledá.

Algoritmy vyhledávačů analyzují internetové stránky uložené v indexu, přičemž berou v úvahu stovky hodnotících faktorů a signálů, aby určily pořadí stránek, jak by se měly objevit ve výsledcích vyhledávání pro daný dotaz lidí.

V naší analogii s knihovnou to znamená, že knihovník přečetl každou jednotlivou knihu v celé knihovně a může vám přesně říct, která z nich bude mít nejlepší odpovědi na vaše otázky.

Na rozdíl od reklamy a placeného vyhledávání, nemůžete zaplatit vyhledávačům za získání vyššího hodnocení v organickém vyhledávání. To znamená, že si přední pozice ve vyhledávačích budete muset odmakat kvalitní prací s vašimi webovými stránkami a s vaším obsahem na nich.

Algoritmy vyhledávání jsou navrženy tak, aby zobrazovaly relevantní, důvěryhodné stránky a poskytovaly tak lidem vysoce kvalitní výsledky. Správná optimalizace webu a obsahu s ohledem na SEO faktory může významně pomoci i vám umístit se ve výsledcích vyhledávání výše, v mnoha případech na prvních místech, tj. na 1. stránce.

Proč je SEO důležité pro úspěch webových stránek?

Optimalizace pro vyhledávače – komplexní SEO správa internetových stránek a eshopů.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Nyní zmíním jednu extrémně důležitou věc! Je nutné uvědomit si, že kdokoliv má stránky se stejným nebo podobným zaměřením jako jsou ty vaše, stává se automaticky vašim konkurentem ve vyhledávání. A na pozicích a umístění skutečně záleží, pokud chcete budovat dostatečnou návštěvnost relevantních lidí.

Jistě to znáte se svého života a praxe – pokud něco hledáte, kliknete na výsledky na první stránce vyhledávání, maximálně vyzkoušíte druhou stránku. Co je na dalších stránkách v pořadí, téměř nikoho už nezajímá. A právě proto jsou všichni ostatní se stejným nebo podobným oborem vašimi konkurenty v soutěži o co nejlepší umístění ve výsledcích vyhledávání.

SEO je základní součástí online marketingu a komunikačního mixu, protože lidé každoročně provádějí biliony vyhledávání, často se záměrem najít informace o produktech a službách. Vyhledávání je pro mnohé podnikatele často primárním zdrojem návštěvnosti, i když ho doplňují o další marketingové kanály (většinou sociální sítě, e-mailing, placené reklamy a placené výsledky vyhledávání – PPC).

Lepší viditelnost a vyšší hodnocení ve výsledcích vyhledávání oproti vaší konkurenci mohou mít významný dopad na váš konečný výsledek projektu. A nejen ten finanční…

Stručně řečeno, SEO je základem vašeho marketingu, pokud máte vlastní webové stránky. Ať se vám to líbí nebo ne. Ať vám někteří „odborníci“ říkají, abyste se věnovali jiným komunikačním kanálům, hlavně sociálním sítím. Když pochopíte, co návštěvníci vašeho webu chtějí (co hledají), můžete tyto znalosti implementovat do dalších aktivit a kampaní (placených i neplacených). ale být vámi, začal bych právě s vyhledávači.

Nezáleží na tom, zda jste fyzická osoba, soukromník, malá firma nebo nadnárodní kolos, SEO aktivity jsou pro vás klíčové. Uvádí se, že až 60% všech návštěv webových stránek (celosvětově) provedených lidmi je právě vedeno cestou z vyhledávačů. Proto se na tuto přirozenou návštěvnost lidí, kteří již hledají a již něco konkrétního chtějí, zaměřte přednostně. Přinese vám to výrazný dlouhodobý profit a benefit.

Z praxe víme, že se mnoho z vás ocitlo v situaci, kdy vaše webové stránky / e-shop / vznikly a po několika týdnech nebo měsících od spuštění jste narazili na krutou pravdu. Pravdu, že na vaše internetové stránky skoro nikdo nechodí a návštěvnost je velmi nízká. A tak vás začne napadat, že za vaše peníze, které jste vynaložili na vybudování webu / eshopu / nemáte nic moc funkčního, co by vás přeneslo mílovými kroky vstříc úspěchu.

A tak se možná ptáte, co jste udělali špatně? Proč na vaše stránky skoro nikdo nechodí? Vždyť nebyly zrovna levné, vždyť vám jejich tvůrci slibovali, že budou pracovat parádně a že budou úspěšné.

Takže co se stalo špatně? Ta odpověď je prostá. Při stavbě a spuštění webových stránek / eshopu, celá snaha, jak získat kvalitní a dostatečnou návštěvnost teprve začíná. A pokračuje po celou dobu fungování projektu a podnikání! Skutečně po celou dobu fungování projektu, pokud chcete být opravdu úspěšní. Protože internet je extrémně konkurenční prostředí a všichni se rvou o přízeň lidí.

A buď si na své stránky můžete poslat placený provoz, formou PPC reklamy, nebo si odmakáte vše hezky poctivou prací. A věřte, že platit dlouhé roky placenou návštěvnost je cesta k přežívání a ne k žití. Ostatní zdroje návštěv mají své výhody, ale v dlouhodobém měřítku je jednoznačným vítězem právě Optimalizace pro vyhledávače.

Optimalizace pro vyhledávače s cílem získávání návštěvníků z přirozeného (organického) vyhledávání je běh na dlouhou trať a v podstatě nekončící disciplína a úkol. SEO je dlouhodobá a řízená aktivita, kterou je nutné v pravidelných intervalech nebo kontinuálně dělat, pokud chcete na vaše internetové stránky přivést adekvátní návštěvnost lidí, kteří hledají právě to, čím se zabýváte při podnikání vašeho projektu publikovaném na internetu.

Pokud lidé provozují webové stránky nebo eshopy, tak chtějí, aby jim plnily obchodní a podnikatelské cíle, kvůli kterým si je nechali vytvořit, aby pomohly naplnit podnikatelské sny o úspěšném projektu.

Proto byste si měli pokládat tyto otázky v pravidelných intervalech.

  • Jak optimalizovat lépe mé webové stránky?
  • Jak se mám dostat na přední místa ve vyhledávačích?
  • Jak získat dlouhodobě vysokou organickou návštěvnost z vyhledávačů?

Jak se chovají lidé ve vyhledávačích?

Optimalizace pro vyhledávače SEO – vysvětlení pojmu, postupu a přínosu pro vaše podnikání a marketing.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Pokud se budeme bavit právě o vyhledávačích, celý příběh je jednoduchý. Nějaký člověk něco potřebuje a tak to začne hledat. V dnešní době to nejčastěji hledá na internetu. Sedne k počítači nebo k chytrému telefonu a ve vyhledávači zadá svůj dotaz. A od vyhledávače očekává, že mu nabídne tu správnou odpověď na jeho otázky a dotazy, takovou odpověď, která uspokojí jeho potřeby.

A vyhledávač skutečně vychrlí spousty odkazů na různé webové stránky, e-shopy, aplikace, videa, obrázky a podobně. A hledající člověk jde, klikne na odkaz a při troše štěstí na daném odkazu skutečně najde informace, které odpoví na jeho otázku a uspokojí tak jeho potřebu.

A zde přichází celá ta zapeklitá optimalizace pro vyhledávače. Říkáte si proč? No, protože celý internet je velmi konkurenční prostředí. A to, co děláte vy, dělají ještě další desítky nebo stovky vašich konkurentů. A všichni se snaží být na prvních místech ve zmíněných výsledcích vyhledávání (SERP – Stránka s výsledky vyhledávání), které vyhledávače vychrlí.

A tak všichni chtějí být na prvních místech. Protože, co si budeme povídat, když něco hledáte, tak mrknete na první stránku výsledků, někdy dokonce na druhou a z těchto výsledků si vyberete a klikáte. Na 3., 4., 5. stránku výsledků vyhledávání a na další stránky už skoro nikdo nechodí a nekliká. Tak to prostě je!

A zde může být odpověď na to, proč možná právě k vám skoro nikdo nechodí. Protože se zobrazujete na chvostu startovního pole v závodě o co nejlepší umístění ve výsledcích vyhledávání. Kdo je v popředí, tedy na 1., maximálně 2. stránce, je vítěz a bere odměnu v podobě vysoké návštěvnosti lidí, kteří hledají právě to, čím se zabýváte i vy na vašem webu nebo eshopu.

Jak dělá DIGIZÍN optimalizaci pro vyhledávače – SEO?

Analýza klíčových slov – vysvětlení pojmu + základní průvodce analýzou klíčových slov.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Doposud jsem popsal pouze to, co je to SEO a proč je důležité. A již jsem tím popsal několik stran textu. Nyní by měl přijít SEO návod, prostě nějaká kuchařka Optimalizace pro vyhledávače – krok za krokem. Jenže to vás nyní lehce zklamu. Takový dokument by vydal na celou tlustou knihu. Navíc každý projekt má svá specifika a je nutné s nimi počítat.

Proto vám alespoň ukážu, jaký je postup u nás, pokud klientům děláme dlouhodobou SEO službu. Jdeme tedy na to…

Pokud se rozhodnete, že si necháte u někoho udělat službu optimalizace pro vyhledávače, postup vašeho dodavatele by měl být následovný.

Krok 1 – Úvodní konzultace pro efektivní dlouhodobou spolupráci.

Optimalizace pro vyhledávače SEO – vysvětlení pojmu, postupu a přínosu pro vaše podnikání a marketing.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Pokud má být spolupráce mezi zadavatelem a dodavatel služby smysluplná a efektivní pro obě strany, je nutné se vzájemně řádně poznat. Je vždy nutné pochopit způsoby a specifika podnikání obou stran, jak zadavatele, tak i poskytovatele SEO služby.

K tomuto slouží úvodní a průběžné konzultace, které je možné dělat osobně, případně přes prostředky online komunikace (například: MS Teams, Google Meet, ZOOM a podobně).

A jak to například děláme my, s našimi klienty SEO správy? Jak by to probíhalo, kdybychom i s vámi spolupracovali? Již při 1. konzultaci se vás zeptáme na velké množství otázek, abychom vás poznali a to samé chceme od vás, abyste poznali nás a naše služby. Chceme poznat vše kolem vašeho oboru podnikání a veškerá specifika vašeho fungování. Proto společně procházíme například tato témata:

  • Jaký máte sortiment / služby?
  • Jak je to s marží a na jakou oblast sortimentu / služeb se chcete primárně zaměřit?
  • Kdo jsou vaši dodavatelé a s kým externě spolupracujete?
  • Jaké jsou vaše cíle, vize a preference do budoucna?
  • V jakém časovém horizontu chcete vašich cílů dosáhnout?
  • Existují nějaké limity prodeje vašich produktů a služeb?
  • Kdo je vaše největší konkurence a co dělá lépe než vy?
  • Máte nějaký jednotný manuál a vizi jednotné firemní identity a komunikace?
  • Jaké máte představy o tvorbě obsahu a související grafiky?
  • Jaká jsou vaše očekávání, jaké výsledky chcete, jaké formy dat a informací očekáváte?
  • Jasně definované odpovědnosti, způsob předávání informací a reportování.
  • Jasně definované postupy, pokud některá ze stran nedodržuje dohodnuté body spolupráce.
  • A další a další a další dotazy. Dotazů jsou desítky až stovky, pokud má být spolupráce efektivní.

Sami vidíte, že množství témat, která je potřeba při zahajování spolupráce nastavit a objasnit, je opravdu velmi mnoho. Ale pokud se vše udělá poctivě, můžete mít našlápnuto na opravdu dlouhodobou spolupráci s reálnými výsledky. My umíme dotazy klást, ale vy si na ně musíte umět odpovědět.

Více o tom, jak nastavit spolupráci s externím dodavatel marketingových služeb naleznete v našem obsáhlém příspěvku: Jak začít spolupracovat s marketingovou agenturou, freelancerem, externím dodavatelem?

Krok 2 – Analýza relevantních dotazů ve vyhledávačích.

Pro úspěch vašeho podnikání je nutné vědět, co vaši budoucí i stávající zákazníci ve vyhledávačích hledají, pokud zrovna chtějí vámi nabízené informace, služby a produkty. Díky důkladné dotazů ve vyhledávačích, tj. důkladná analýza klíčových slov a frází, získáte detailní přehled o tématech vašeho oboru podnikání, které rezonují a mají smysl pro další aktivity.

V analýze profesionálně zpracujeme všechny hledané fráze, které jsou relevantní při hledání informací, služeb a produktů vztahujících se k oboru vašeho podnikání. Nalezneme a přehledně zpracujeme všechny dotazy, které vaše cílová skupina lidí vyhledává. Tato data zpracujeme a předáme vám je, pro vaše další využití u marketingových a komunikačních aktivit.

Kromě samotných témat vašeho oboru zjistíte i celkovou teoretickou měsíční návštěvnost lidí, kterou můžete získat z vyhledávačů každý měsíc. Od výsledků této analýzy se odvíjí nejen maximální dosažitelná organická (neplacená – přirozená) návštěvnost vašeho webu (eshopu), ale také navazující kroky. Těmi jsou například: Návrh ideální struktury stránek, Tvorba kvalitního obsahu a další navazující marketingové aktivity.

Analýza relevantních dotazů ve vyhledávačích (analýza klíčových slov a frází) je vždy výchozím bodem pro navazující marketingové aktivity a využijete ji v dalších oblastech vašeho podnikání. Více o analýze klíčových slov ZDE.

Krok 3 – Změření pozic ve vyhledávačích u běžících projektů.

Optimalizace pro vyhledávače SEO – vysvětlení pojmu, postupu a přínosu pro vaše podnikání a marketing.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Když už společně víme (z předchozího kroku), co relevantní lidé hledají a kolik toho hledají každý měsíc, s přehlednou analýzou klíčových slov a frází jde ruku v ruce i další krok služby. Tím je přeměření vašeho aktuálního umístění ve vyhledávačích Seznam a Google.

(Tento krok je logicky relevantní pouze pro již existující internetové stránky, nikoliv pro ty připravované. Pokud se stránky teprve připravují, není možné změřit zatím neexistující umístění ve vyhledávačích.)

Díky této službě budete znát vaše aktuální šance oproti vaší konkurenci. Objevíte to, jak moc je potřeba zabrat, jaká je pomyslná startovací čára spolupráce ve vztahu k vytýčeným cílům, kam se chcete dostat. Díky tomu bude možné v budoucnu porovnat, kam jste se díky našim společným aktivitám posunuli.

Chci upozornit na důležitý aspekt spolupráce. Naše služba negarantuje konkrétní umístění a pozice ve výsledcích vyhledávání – na konkrétní dotazy ve vyhledávačích. Nikdo ze SEO konzultantů, SEO specialistů ani SEO agentur nezná váhy jednotlivých hodnotících faktorů vyhledávačů a hodnotící kritéria. Z toho důvodu nikdo neví, jak kterou webovou stránku bude vyhledávač hodnotit, jak se daná stránka umístí na jednotlivá klíčová slova a související fráze.

Cílem všech SEO konzultantů a SEO optimalizátorů je přiblížit se ideálu, který je definován jednotlivými vyhledávači. Google velmi podrobně popisuje, jak se mají stránky optimalizovat pro co nejlepší výsledky na stránce SERP. Avšak výsledek je vždy na samotném vyhledávači!

Bude-li vám někdo slibovat garantované pozice, berte to jako velký vykřičník pro další úvahy o spolupráci. Garance v SEO neexistuje a kdo ji slibuje, lže!

Cílem optimalizace pro vyhledávače není umístění a pozice, ale primárně dodat na váš web (eshop) dostatek relevantních návštěvníků, kteří se stanou zákazníky, klienty a uživateli vašich služeb nebo výrobků.

Krok 4 – Technické SEO – odstranění technických nedostatků

Optimalizace pro vyhledávače – komplexní SEO správa internetových stránek a eshopů.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

V dalším kroku musíme společně zajistit, abychom vyhledávačům neházeli pomyslné klacky pod nohy a umožnili jim dokonale indexovat vaše stránky. Jedině tak podpoříme adekvátní organickou (přirozenou) návštěvnost lidí na vašich webových stránkách a eshopu.

Proto na úvod celého následného procesu (po analýze klíčových slova a přeměření vašich pozic) ověříme, že vaše stránky neobsahují možné technické problémy, které brání úspěšné indexaci ze strany vyhledávačů nebo brání výrazně lepšímu hodnocení vyhledávači.

Provedeme technický SEO audit webu, jenž odhalí všechny nedostatky, které vyhledávače na vašem webu odrazují, které mohou bránit v procházení roboty vyhledávačů nebo za které vás vyhledávače penalizují. Zanalyzujeme kód webu a technické řešení, které může komplikovat indexaci ze strany vyhledávacích robotů.

Obsáhlé informace o technickém SEO naleznete v tomto příspěvku z našeho vzdělávání: Technické SEO – co znamená tento pojem? A proč je důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače?

Krok 5 – Návrh ideální struktury internetových stránek

Analýza klíčových slov – vysvětlení pojmu + základní průvodce analýzou klíčových slov.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Navrhneme a vytvoříme ideální strukturu vašeho webu (eshopu). Do této ideální struktury následně zapracujeme definované vstupní stránky, které pokryjí všechny definované cílové vyhledávací dotazy, věty a klíčová slova z vytvořené analýzy dotazů ve vyhledávačích (klíčových frází a slov).

Chcete mít jistotu, že na daný dotaz podaný lidmi ve vyhledávačích, se u vás dostanou na tu nejlepší možnou přistávací podstránku, která maximálně využije potenciál člověka, který dal ve vyhledávači svůj dotaz. Pokud třeba hledá konkrétní výrobek, chcete, aby návštěvník přistál v detailu výrobku a ne třeba na stránce s obchodními podmínkami nebo s reklamačním řádem.

Díky této přehledné struktuře stránek a podstránek s definovanými přistávacími podstránkami můžete průběžně kontrolovat, že vyhledávače ve svých výsledcích vyhledávání odkazují přesně tam, kam si to vy sami přejete, na konkrétní a ideální podstránku, která zákazníka povede ke splnění konkrétního cíle.

Krok 6 – Tvorba ideálního obsahu pro všechny podstránky

Optimalizace pro vyhledávače – komplexní SEO správa internetových stránek a eshopů.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Cílem budování relevantního obsahu je napsat čtivé, zajímavé a pro lidi přínosné informace. Takový obsah, který budou se zápalem číst návštěvníci vašeho webu a takový obsah, který budou milovat roboti všech vyhledávačů. To vše s výstižným a úderným titulkem a s obchodně smysluplným popiskem.

Nejhorší věcí je ubít návštěvníka nerelevantním a zmatečným obsahem. Cílem všech zúčastněných stran je dostat se nejkratší možnou cestou k cíli, k provedení určitého úkonu a k přímé pomoci návštěvníkovi.

Publikování skvělého obsahu je klíčové, to je zcela zásadní podmínka. Musíte publikovat obsah, který přinese lidem užitnou hodnotu v podobě informací, vzdělávání nebo v podobě pobavení. Píšete pro lidi, ne pro vyhledávače. Pravidla dobrého psaní stále platí. A nebojte se, vyhledávače se za poslední roky výrazně zlepšily v chápání synonym a variant klíčových slov, takže váš kvalitní obsah ocení v podobě lepších pozicích ve vyhledávání.

S korekturou a odborným dohledem nad tvorbou textů vám pomůžeme v rámci této naší služby.

Krok 6 – Vnitřní propojení obsahu a podstránek – prolinkování

Optimalizace pro vyhledávače SEO – vysvětlení pojmu, postupu a přínosu pro vaše podnikání a marketing.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Navrhneme smysluplné interní prolinkování (s relevantními Anchor texty – odkazujícími texty) u všech vašich podstránek. Takto vytvoříme užitečnou navigaci pro návštěvníky s postupným zužováním obsahu (trychtýř a cestu návštěvníka ke splnění cíle). Tento krok poslouží i vyhledávačům pro bezproblémový průchod crawlera (robota) pro správnou indexaci všech podstránek vašeho webu / eshopu.

Anchor text je viditelný text odkazu, který lidé vidí na stránce – je to text, na který lze kliknout. Záleží, jak máte graficky stylovaný web, avšak tento anchor text je obvykle podtržen a v jiné barvě, aby se odlišil od ostatního textu, na který nelze klikat.

Vyhodnocení, manažerské přehledy a evidence

Optimalizace pro vyhledávače – komplexní SEO správa internetových stránek a eshopů.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Součástí naší služby jsou přehledné manažerské reporty a evidence, předpoklad pro dlouhodobou vzájemnou spolupráci.

Všechny kroky naší komplexní služby optimalizace pro vyhledávače jsme si krátce popsali. Již nyní vidíte, že se nejedná o nijak lehký úkon, který je proto dobré svěřit odborníkům, kteří vědí, co dělají. A kteří vám, za vaše peníze, čas a energii přinesou opravdu hmatatelné výsledky, v podobně úspěšného webu (e-shopu), na který chodí velké množství těch správných lidí, kteří milují to, co právě děláte vy.

Pro koho je určena naše služba optimalizace pro vyhledávače?

Optimalizace pro vyhledávače SEO – vysvětlení pojmu, postupu a přínosu pro vaše podnikání a marketing.
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Služba Optimalizace pro vyhledávače – Komplexní SEO správa internetových stránek je určena pro majitele a provozovatele internetových stránek a eshopů. A je jedno, v jaké fázi celého podnikatelského projektu se klienti aktuálně nachází. Službu odborně provádíme u dlouhodobě běžících internetových stránek (eshopů), stejně tak u webů, aktuálně připravovaných – startujících.

Již existující webové projekty významným způsobem vylepšíme. Naopak připravované projekty odborně vedeme, již od chvíle přípravy a tvorby tak, aby po spuštění raketově letěly a přinesly požadovaný efekt, v co nejkratší možné době.

Jelikož známe specifika, principy a postupy SEO – Optimalizace pro vyhledávače velmi důkladně, mohli bychom říci, že můžeme naší službou obsloužit klienty a zákazníky z jakéhokoliv oboru podnikání. Od OSVČ a malé firmy, až po nadnárodní koncerny a kolosy. Od běžných služeb řemeslníků, obchodníků, až po vysoce odborné oblasti průmyslu.

My však razíme heslo: Děláme to, čemu rozumíme. Internetový marketing, SEO, sociální sítě a jiné online nástroje dokonale známe. Ale k celkovému úspěchu je v ideálním případě nutné znát i obor působení našich klientů.

Zaměřujeme se proto na oblasti, kterým opravdu rozumíme. Předurčuje nás k tomu předchozí praxe osob v našem týmu. Díky tomuto unikátnímu spojení můžeme jako celek podávat ty nejlepší výsledky. Proto se primárně soustředíme na tyto obory podnikání našich klientů:

  • Zdravý životní styl – Wellness
  • Sport
  • Fashion – Móda
  • Krása – Beauty
  • Umění
  • Turistika – Cestování – Ubytování
  • Ekologické a lokální projekty
  • Marketing, IT, Digitalizace

A že jste právě nenašli obor vašeho podnikání? Nevadí, pojďme si krátce popovídat – úvodní, hodinová konzultace je vždy zdarma. Třeba společně zjistíme, že i váš obor chceme poznat. Jsme totiž otevřeni novým výzvám a rádi se bavíme o možnostech vzájemné spolupráce.

Shrnutí na závěr – externí služba nebo se to naučíte sami?

Jak využít AIDA marketingový model v praxi u malých internetových stránek?
DIGIZÍN – Digitální magazín, vzdělávání, služby

Pokud jste dočetli až sem, tak asi už tušíte, že opravdu kvalitní dlouhodobá optimalizace pro vyhledávače a s tím spojené kvalitní webovky, s kvalitním obsahem, není zrovna jednoduchá záležitost.

Proto vám doporučuji, věnujte se tomu, v čem jste dobří, vašemu podnikání. A starosti o SEO nechte na kvalitního externího dodavatele služby. Třeba na profíky z týmu DIGIZÍN. A pokud byste si to chtěli přeci jen dělat sami, můžete se na celý proces připravit na našich odborných školeních, které pravidelně pořádáme.

Pokud vás toto téma zaujalo a chtěli byste další informace nebo pomoc, kontaktujte nás prosím.

David Groh - jednatel DIGIZÍN
Publikoval: David Groh Provozovatel DIGIZÍN
Jsem také na síti:
Publikuju online kurzy, články, podcasty, videa a rozhovory - o online podnikání, online marketingu, digitálních dovednostech a osobní produktivitě Přináším lidem ověřené a praktické informace! Takové informace, které skutečně pomáhají! Protože online nástroje, online marketing, automatizace a digitální aplikace přináší nečekané příležitosti!