SEO, PPC, Data

Optimalizace pro vyhledávače, PPC reklama, Datová analytika – vše v uceleném pohledu a denním zpravodajství. Aktuální trendy přicházejí každý nový den, proto buďte naladěni na náš magazín, ať vám neuteče nic ze zajímavých novinek a trendů tohoto dynamického oboru. Díky našim informacím získáte náskok před vaší konkurencí a popostrčíte své aktivity a projekty na cestu k úspěchu.

Články, Podcasty, Videa

Co nám dnes řekla umělá inteligence ChatGPT-4 na náš dotaz: Jak si mám sám udělat analýzu klíčových slov?

Dnes trochu na odlehčení a pobavení... Nedalo mi to a chtěl jsem si ověřit, zda nová verze chatovacího nástroje ChatGPT-4 s umělou inteligencí AI

6 minut čtení

Reklamní systém Google Ads zjednodušuje vytváření publik využíváním nástroje pro tvorbu publika z Google Analytics 4.

Google představil novou funkci, která usnadní vytváření a aktivaci publik v kampaních v Google Ads. Díky této nové aktualizaci máte přístup k nástroji pro

4 minut čtení

SEO nebo PPC? SEO spolu s PPC? Jaký je nejlepší scénář a koncept? Doporučuji spojit obojí dohromady pro lepší návratnost investic.

Máte platit reklamu ve vyhledávání nebo pracovat na optimalizaci pro vyhledávače? Může být jedno bez druhého? Navrhujete snad, abyste při vašem podnikání investovali do

13 minut čtení

Google Ads přidává nové funkce reklamy pro Performance Max kampaně.

Na začátek si pojďme připomenout, co jsou Performance Max kampaně v Google Ads. Maximálně výkonné kampaně (Performance Max) jsou typem kampaní založeným na cílech.

5 minut čtení

SEO konzultant, SEO specialista, SEO optimalizátor, SEO agentura – kdo je kdo? Jak se v těchto pojmech vyznat?

Najít někoho pro online marketing na interní spolupráci (zaměstnanec) nebo pro externí spolupráci (SEO konzultant, SEO specialista, SEO optimalizátor, SEO agentura) není zcela jednoduchá

4 minut čtení

Jak přidat internetové stránky do vyhledávače Google, Seznam a Bing?

Přidání internetové stránky do vyhledávače je poměrně lehký úkon. Není to žádná raketová věda. Zvládne to každý čtenář dnešního příspěvku. Tím můžeme také odpovědět

9 minut čtení

Odkazy na podstránky u výsledků vyhledávání. Co jsou zač a jak je získáte?

Existuje mnoho a mnoho aspektů, které ovlivňují to, co se zobrazuje na stránkách s výsledky vyhledávačů (SERP - stránka s výsledky vyhledávání). Tyto výsledky

8 minut čtení

Základy optimalizace webových stránek, které vám pomohou u vyhledávačů i v roce 2023.

Čas plyne rychle a vývoj internetových technologií je neúprosný. Pojďme si proto zopakovat základy spojené s optimalizací pro vyhledávače, které byste měli aplikovat i

12 minut čtení

Technické SEO – co znamená tento pojem? A proč je důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače?

SEO je dlouhodobá a řízená aktivita, skládající se z desítek až stovek úkonů, které mají za cíl přivádět dostatečnou návštěvnost lidí z vyhledávačů, kteří

16 minut čtení

SEO aktivity během recese – funguje to ještě a přináší to ty správné výsledky?

Není potřeba profesionálního ekonoma, aby vám předpověděl, že globální trhy aktuálně směřují k poklesu a že recese je na vzestupu. Vidíme to každý den

14 minut čtení

Google publikuje dokument o aktuálně používaných systémech pro hodnocení obsahu.

Hodnocení obsahu a algoritmy jednotlivých vyhledávačů se v průběhu let neustále mění. Společnost Google zveřejnila nový dokument nápovědy, který hovoří o systémech hodnocení a

14 minut čtení

Google posouvá termín ukončení služby Universal Analytics 360 až na rok 2024.

Přesunutím data ukončení služby Universal Analytics 360 na rok 2024 dává Google obchodníkům pro velké podniky více času na přechod jejich klientů z 360tek

5 minut čtení

Krátké připomenutí nejběžnějších hrozeb atakujících internetové stránky.

Jak je možné zajistit neprůstřelnost internetových stránek a eshopu pomocí bezpečnostních opatření? Zeptáte se občas také sami sebe na tuto otázku? Mít e-shop nebo

12 minut čtení

Nová aktualizace algoritmu Google zaměřená proti spamu ve vyhledávači.

Boj proti spamu je velmi důležitá činnost všech technologických lídrů. Google aktuálně potvrzuje, že aktualizace algoritmu zaměřená na boj se spamem se zavádí do

4 minut čtení

Novinka v Google Ads – Google umožňuje lépe odlišit reklamu od organických výsledků.

Google aktuálně zavádí aktualizaci v nástroji Google Ads, která je určena pro vzhled reklamy v SERP stránce, tedy ve výsledcích vyhledávání. Tato aktualizace zahrnuje

6 minut čtení