Obsahový marketing

Obsahový marketing je forma marketingu, zaměřená na tvorbu, publikování a distribuci kvalitního textového, zvukového, grafického a video obsahu, který je pro vybrané cílové publikum relevantní a hodnotný. Cílem obsahového marketingu je zpravidla přilákat pozornost, generovat potenciální zákazníky rozšířit zákaznickou základnu a zvýšit prodeje. Tuto důležitou oblast podporujeme informacemi v našem magazínu.

Články, Podcasty, Videa

Jak využít marketingový model AIDA u malých internetových stránek?

Co je to AIDA marketing, neboli AIDA marketingová strategie? AIDA je zkratka pro čtyři fáze nákupního procesu zákazníka: Pozornost (Attention), Zájem (Interest), Přání (Desire),

14 minut čtení

Co přinese umělá inteligence AI do oboru tvorby textového obsahu a copywritingu?

Umělá inteligence (AI) může mít v oblasti tvorby textového obsahu a copywritingu značný dopad. Zde jsou některé příklady, jaké zlepšení a změny může AI

10 minut čtení

Jak vytvořit komplexní rámec pro obsahovou strategii?

Máte rámec pro svou obsahovou strategii? Podívejte se, proč byste ho měli mít a jak ho rozvíjet. Jinak řečeno, máte svůj strategický plán zpracovaný

10 minut čtení

Co je to copywriting? Je to tvorba vysoce kvalitního a konvertujícího textového obsahu pro definované účely.

Možná jste slyšeli mluvit digitální kouče, mentory, obchodníky a podnikatele o důležitosti copywritingu. Ale pokud jste tento termín nikdy neslyšeli, pravděpodobně vás zajímá, co

19 minut čtení

Kam nahrát podcast? Vyzkoušejte Anchor.fm od Spotify.

9.3 bodů z 10Anchor.fm je v současné době známý jako hlavní hráč ve světě podcastingu.

Při hodnocení jednotlivých podcastových platforem se dnes podíváme na aplikaci, která je vhodná pro začínající tvůrce podcastu. Jedná se o aplikaci, kam můžete podcasty

15 minut čtení

Doporučené postupy optimalizace obrázků na webových stránkách pro lepší výsledky ve vyhledávání Google a Seznam.

Obrázky představují způsob, jak vizuálně vyhledávat a objevovat informace na internetu. Ve vyhledávání Google a Seznam k tomu slouží celé sekce s obrázky. Proto

10 minut čtení

Zajímavé statistiky ze světa obsahového marketingu.

Ohledně obsahového marketingu jsem toho publikoval již poměrně hodně. Kvalitní obsah na internetu nadále vládne většině marketingových strategií a existují důkazy na podporu mého

12 minut čtení

Jak můžete začít vydělávat peníze na tvorbě kvalitního obsahu na vašem blogu?

Hledáte způsoby, jak můžete vydělat peníze na tvorbě vlastního blogu? Během několika let internet změnil způsob, jakým lidé přijímají informace. Zatímco zpočátku byl internet

9 minut čtení

CMS – Content Management System – jak vybrat redakční systém pro správu obsahu?

Objevte s námi, proč je redakční systém pro správu obsahu (CMS) důležitý a jak vám může zásadním způsobem pomoci vytvářet, spravovat, aktualizovat a udržovat

15 minut čtení

Co je to konverze na webu? Aneb, maximalizujte splněné cíle – konverze na vašich stránkách, například pomocí správné výzvy k akci.

Každý provozovatel webu (eshopu) si přeje, aby lidé, kteří navštíví internetové stránky (eshop) udělali předem definované akce, úkony a splnili tím konkrétní cíle, tzv.

14 minut čtení

Moderní webdesign – využijte některé aktuální trendy v oblasti webdesignu.

Pokud vaše webové stránky potřebují v letošním roce novou podobu, zkuste využít trendy webového designu, o kterých si povíme v dnešním příspěvku. Nebo nás

7 minut čtení

Váš vlastní blog může být skvělým pomocníkem při komunikaci s vaší komunitou, s klienty a zákazníky.

Váš vlastní blog (magazín) může být velmi užitečným marketingovým nástrojem pro vaše webové stránky, vaši mobilní aplikaci nebo pro váš internetový obchod. A nezáleží

11 minut čtení

Vyhledávač Microsoft Bing získává nový generátor obrázků založený na umělé inteligenci AI.

Společnost Microsoft přidává AI generátor obrázků s umělou inteligencí do svého vyhledávače Bing. Tento generátor umožňuje lidem vytvářet digitální umění (obrázky) ze zadaného textového

5 minut čtení

Co je to vlog? Proč je vlogování tak populární forma online komunikace?

Tvorba úspěšných vlogů a vlogování samotné je v dnešní době poměrně úspěšnou částí komunikace v online světě a neodmyslitelnou součástí online marketingu a PR.

10 minut čtení

Co je to vstupní stránka – přistávací stránka – landing page? A proč je pro vás důležitá?

Vstupní (přistávací) stránka, tzv. landing page, není ani úvodní, ani domovská, ani hlavní stránka webu. To je nutné si uvědomit. Vstupní stránka webu nebo

15 minut čtení