Seznamte se s nejnovějšími funkcemi sociální sítě LinkedIn v dnešním přehledu posledních aktualizací z této sociální sítě.
LinkedIn aktuálně zavádí 3 nové aktualizace určených pro firemní profily, které podnikům a firmám umožňují smysluplnější komunikaci se svým publikem.
Firmy mohou nově vytvářet poutavější obsah pomocí šablon příspěvků. Také mohou nově lépe řídit směr a proudění konverzace pomocí připnutých komentářů na vyšších pozice obrazovky. A v neposlední řadě mohou také zdůraznit své nejdůležitější firemní, podnikatelské a společensky odpovědné hodnoty pomocí nové sekce „Závazky“.
Tyto aktualizace byly zavedeny v průběhu měsíce září 2022, takže k nim již můžete mít přístup. Pokud je neznáte, podívejte se na krátké shrnutí podrobností níže.
Šablony příspěvků pro stránky firemních profilů na síti LinkedIn.

Firmy mají nyní jednodušší způsob, jak vytvořit bohatý obsah svých stránek v síti LinkedIn s přizpůsobitelnými šablonami. Šablony příspěvků jsou dostupné přímo v aplikaci LinkedIn bez stahování dalších nástrojů.
Začněte vytvářet příspěvek a klepněte na tlačítko „použít šablonu“. Poté můžete upravit pozadí, vybrat písmo, přidat text, připojit klikatelné odkazy a další.
To si myslím pomůže lidem výrazně vylepšit kvalitu a užitnou (obchodní) hodnotu pro tyto druhy příspěvků. Na druhou stranu to bude opět posilovat pozici této sociální sítě, kdy lidé nevědomky budují obsah ne sobě, ale spíše této síti.
Stále jsem zastáncem toho, mít vlastní středobod online přítomnosti v podobě vlastních webových stránek a tam budovat dlouhodobě zapojenou komunitu příznivců. A sociální sítě šikovně využívat jako zdroj návštěvnosti pro vlastní webové stránky, které jsou skutečně vaše…
Připnuté komentáře – nová funkce pro usměrnění diskuzí.

Firmy nyní mohou zvýraznit své oblíbené komentáře u příspěvků jejich připnutím do horní části sekce komentářů. V příspěvku na svém blogu samotný LinkedIn navrhuje používat připnuté komentáře, aby se konverzace udržela na primárním a původním tématu.
Jak hlásá LinkedIn: “Pomocí připnutých komentářů můžete vést konverzaci, kterou chcete vidět, na kterémkoli z příspěvků vaší značky. Připnutím jakéhokoli komentáře k příspěvku bude tento komentář trvale umístěn na začátku celého vlákna, takže každý, kdo příspěvek uvidí, uvidí tento komentář jako první.“
Jako administrátor daného firemního profilu, můžete připnutý komentář kdykoliv změnit, aby konverzace plynula správným směrem a tempem nebo ji můžete svým zásahem posunout zcela jiným směrem.
A to si myslím, je zajímavé vylepšení, protože to známe všichni, že se diskuze na sociálních sítích obvykle zvrhávají do zcela jiných témat, než je původní záměr a cíl dané konkrétní diskuze.
Závazky na stránce firemního profilu LinkedIn

Firmy mohou využít novou sekci stránky firemního profilu LinkedIn věnovanou zdůrazňování firemních hodnot.
„Naše hodnoty a závazky“ je nová sekce stránek LinkedIn, kde může vaše organizace předvést své nejdůležitější hodnoty pro uchazeče o zaměstnání, pro své zákazníky a potenciální partnery.
Do sekce doporučených závazků můžete zahrnout až pět závazků, například:
- Rozmanitost, rovnost a začlenění
- Kariérní růst a učení,
- Rovnováha mezi pracovním a soukromým životem
- Sociální dopad
- Udržitelnost životního prostředí
LinkedIn zobrazí vaše závazky v sekci O vaší stránce. Do této sekce budete moci přidávat nový obsah díky hostování obsahu, který demonstruje hodnoty vaší společnosti, včetně videí, zpráv, certifikací a blogových příspěvků.
Tak tolik novinek ze sociální sítě LinkedIn. Pochlubte se nám do komentářů pod příspěvkem, jaký máte názor na dané novinky, jak se vám líbí fungování této sociální sítě. Sami jsme zvědaví na vaše náměty a informace – děkujeme.