PR inzerce

Odprezentujeme váš příběh, služby a výrobky – efektivní formou nativního PR článku v našem magazínu. Oslovujeme moderní cestou digitálního magazínu aktivní lidi z České republiky, kteří chtějí podnikat nebo už podnikají, chtějí se osobně a profesně rozvíjet, vzdělávají se a jsou ochotni zkoušet nové věci, postupy a technologie. Ukažte se jim i vy!

Jsme zde od toho, abychom lidem pomáhali růst a rozvíjet se. Napište nám nebo zavolejte a budete vidět v našem magazínu.
Online marketing – vysvětlení pojmu, postupů a přínosu pro vaše podnikání.

Nativní PR článek

Nativní článek – kompletní příprava podkladů je na vaší straně.

  • Článek je zveřejněn trvale.
  • Článek je označen viditelně slovem SPONZOROVÁNO
  • Až 4 klikatelné zpětné odkazy v článku, které vedou na vaše internetové stránky.
  • Článek musí obsahovat originální text, kontrolujeme duplicitu z jiných webů, přijímáme pouze originální obsah.
  • Schvalujeme obsah, případně navrhujeme úpravu dodaných podkladů, textů a vizuálů.
  • Vyhrazujeme si právo publikaci článku z vašich podkladů odmítnout.

Premium článek

Prémiový článek – vytvoříme pro vás text na základě podkladů (fotografie jsou na vaší straně).

  • Článek je zveřejněn trvale.
  • Článek je označen viditelně slovem SPONZOROVÁNO.
  • Až 4 klikatelné zpětné odkazy v článku, které vedou na vaše internetové stránky.
  • Námi vytvořený originální text, napsaný na základě vašich vstupů, se zachováním všech odborných postupů copywritingu.
  • Délka článku je garantována v rozmezí 3-6 normostran, dle dodaných podkladů a informací.
  • Schvalujeme, případně navrhujeme úpravu dodaných podkladů a vizuálů.
  • Vyhrazujeme si právo publikaci článku z vašich podkladů odmítnout.“

Brandstory

Brandový článek – vše pro vás profesionálně vytvoříme (text + fotografie)

  • Článek je zveřejněn trvale.
  • Článek je označen viditelně slovem SPONZOROVÁNO.
  • Až 4 klikatelné zpětné odkazy v článku, které vedou na vaše internetové stránky.
  • Námi vytvořený originální text, napsaný na základě vašich vstupů a podkladů, se zachováním všech odborných postupů copywritingu.
  • Námi vytvořené fotografie – publikováno max. 10ks v článku.
  • Délka článku je garantována v rozmezí 4-6 normostran, dle dodaných podkladů a informací.
  • Vyhrazujeme si právo publikaci článku z vašich podkladů odmítnout.“

Příklady inzertních článků

Etický kodex

 

Jelikož je pro nás na prvním místě důvěra našich čtenářů, posluchačů, diváků, klientů, obchodních partnerů a kvalita všech našich služeb, řídíme se při spolupráci naším etickým kodexem. Inzerenty pečlivě vybíráme. Vyhrazujeme si právo jejich zájem o inzerci odmítnout nebo přerušit v případě nedodržení pravidel spolupráce. Veškerou inzerci a jakýkoliv inzerentem placený obsah označujeme štítkem SPONZOROVÁNO nebo INZERCE.

Obsah, který společně s inzerenty tvoříme, musí být pro čtenáře, posluchače a diváky praktický, s vysokou užitnou hodnotou. V případě, že nás a naše publikum uvede inzerent záměrně v omyl, něco podstatného nám zatají nebo nám bude lhát, neprodleně spolupráci ukončíme a věc veřejně uvedeme na pravou míru. Chceme být fér, vůči všem inzerentům, ale i vůči těm, co nás sledují jako návštěvníci digitálního magazínu DIGIZÍN. Pokud jste s námi na stejné vlně, kontaktujte nás a pojďme společně vytvořit férovou spolupráci.