Eshopový systém WooCommerce nově spolupracuje s Pinterestem.

Eshopový systém WooCommerce nově spolupracuje s Pinterestem.

David Groh
David Groh
4 minut čtení
DIGIZÍN - Digitální magazín a služby

Prodáváte své produkty online a používáte k tomu systém WordPress, respektive plugin WooCommerce? V lifestyle a wellness odvětví je tento nástroj velmi používaný pro prodej. A řada uživatelů jej opakovaně chválí.

Nové rozšíření umožňuje obchodníkům používající oblíbený systém WooCommerce přeměnit produktové katalogy svého e-shopu na piny produktů s možností nákupu přímo z Pinterestu.

Pinterest totiž oznámil strategické partnerství s WooCommerce. Toto partnerství obchodníkům umožní vytvářet odznaky (piny), se kterými bude možné přímo nakupovat.

Cílem je usnadnit obchodníkům budování komunity a publika a z toho vyplívající následná podpora prodeje. Tato integrace propojí více než 3 miliony prodávajících přes WooCommerce s cca 400 miliony uživatelů Pinterestu, kteří tuto sociální síť pravidelně používají každý měsíc.

Obchodníci potřebují správné možnosti, jak oslovit správné publikum – tato integrace s Pinterestem jim v tom může velmi pomáhat.

Tento krok partnerství s WooCommerce je nejnovějším rozšířením obchodních funkcí Pinterestu, které zahrnovalo podobnou integraci se systémem Shopify, která proběhla v dubnu 2021.

Rozšíření WooCommerce zjednodušuje prodej na Pinterestu.

Eshopový systém WooCommerce nově spolupracuje s Pinterestem.
Digizín – Digitální lifestyle magazín a služby

Obchodníci, kteří chtějí začít používat Pinterest pro WooCommerce ve svých online obchodech, mohou rozšíření přidat pomocí několika kliknutí na své stránce v administraci WordPress. K tomu je zapotřebí instalovat plugin. Jakmile je nainstalován a aktivován, nahraje celý produktový katalog daného e-shopu přímo na Pinterest.

Piny produktů s možností nákupu se poté zobrazí ve zdrojích jednotlivých uživatelů Pinterestu, pokud používají modul vizuálního zjišťování. Podrobnosti o produktu, jako je cena a dostupnost se aktualizují automaticky, bez nutnosti ručního nahrávání.

Rozšíření také obsahuje nákupní funkce, jako je nasazení značek pro následné analýzy. Rozšíření dále zaznamenává interakce zákazníků, takže obchodníci mohou sledovat nejprodávanější a nejvíce uložené položky.

Partnerství vytváří příležitosti pro prodej.

Na rozdíl od jiných platforem sociálních médií – jako je třeba Facebook a Twitter, které se používají pro zábavu a pro získávání informací nebo pro účely sociálního zapojení, uživatelé Pinterestu mají tendenci něco hledat.

Pinterest uvedl, že 85 % jeho uživatelů navštíví platformu při spuštění nějakého nového produktu a téměř dvě třetiny používají tuto sociální síť k nalezení produktů, nápadů a služeb.

Podle platformy je plných 97 % vyhledávání na Pinterestu neznačkových. To představuje příležitosti pro obchodníky, jak ovlivnit rozhodování lidí a najít nové spotřebitele.

Uživatelé WooCommerce se mohou připojit k programu Pinterest’s Verified Merchant Program, aby zajistili dodržování pokynů obchodníkům a zvýšili i samotnou důvěru spotřebitelů. Tento bezplatný program také poskytuje vylepšenou distribuci produktů a poskytuje přístup k exkluzivním funkcím, jako jsou podrobnosti o obchodníkovi, které předvádějí hodnoty značky.

Rozšíření může také optimalizovat reklamy na Pinterestu

Eshopový systém WooCommerce nově spolupracuje s Pinterestem.
Digizín – Digitální lifestyle magazín a služby

Kromě toho, že WooCommerce rozšíření pro Pinterest poskytuje obchodníkům informace, které potřebují k optimalizaci reklam na Pinterestu, partnerství s WooCommerce umožňuje obchodníkům také inzerovat efektivněji.

V závislosti na konkrétních cílech mohou uživatelé využívat různé formáty reklam, včetně reklam v Nákupech, reklam na kolekcích, automatických kampaní a dynamického cílení na změny.

David Groh - DIGIZÍN - Digitální magazín a služby
Publikoval David Groh Jednatel
Kde mě můžete ještě najít:
Provozovatel internetového projektu DIGIZÍN. Jako redaktor vytváří obsah digitálního magazínu. Jako konzultant pomáhá klientům v oblasti online podnikání, online marketingu, SEO, SEM a copywritingu. David je také milovníkem dobrého jídla, moderních gadgetů, marketingu, zdravého životního stylu, sportu, fitness a cestování.